Bliksem bezoek Nederland - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Menno Veen - WaarBenJij.nu Bliksem bezoek Nederland - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Menno Veen - WaarBenJij.nu

Bliksem bezoek Nederland

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Menno

16 Juni 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

hallo allemaal,

Voor de mensen die het nog niet weten, ik reis komende zondag 19 juni met Petra en Richard(haar engelse vriend) mee naar Nederland. De 20e ben ik ongeveer om 11 uur thuis dus als er mensen zijn die langs willen komen graag, want ik heb niet echt veel tijd om zelf bij iedereen langs te gaan. Ik ga zowiezo naar de beide pake's en beppe's en zit er ook over te denken om nog even bij siebren, gesiena, meilan en lili langs te komen. Maar als er voor de rest mensen zijn die me willen spreken, ik ben bereikbaar op mijn NL telefoon vanaf ongeveer 20 uur 19 juni tot 10 uur 23 juni want dan gaan we weer terug. Ik ben dus 20 juni vanaf 11 uur tot en met 22 juni ongeveer 10 uur thuis. Ik hoop dat het genoeg tijd is om alles te regelen en voor jullie om eventueel langs te komen... want ik weet nog niet wanneer de volgende keer word misschien al in augustus, maar misschien ook pas en december of volgend jaar. Dat horen jullie wel tegen de tijd dat het zo ver is.

Ik werk hier nu een soort van Full time ik sta voor 25 a 30 uur op het rooster in de bediening en bar. En de rest van de tijd doe ik veel andere klusjes zoals gras maaien en alles in orde maken op het 'camping' veld en in de B&B. Bovendien ben ik nu permanent in de stacaravan van petra getrokken en gebruik mijn eigen caravan als opslag schuurtje(beetje jammer na al die verbouwingen, maar ik ga er vanuit dat ik er de komende jaren toch iets meer plezier aan ga beleven)
Ik heb ook nog gesoliciteerd bij een groot winkelcentrum hier in de buurt maar daar heb ik nog niets van gehoord(word niks als ik de verhalen hier moet geloven) en misschien dat ik nog elders kan werken. Maar in eerste instantie ben ik er om het voor Petra iets makkelijker te maken.

nou ik spreek jullie wel even als ik in nederland ben hoop ik...en zo niet dan tot mijn volgende verhaal.

groetjes menno