Verslag Menno 'Laatste loodjes alweer' - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Menno Veen - WaarBenJij.nu Verslag Menno 'Laatste loodjes alweer' - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Menno Veen - WaarBenJij.nu

Verslag Menno 'Laatste loodjes alweer'

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Menno

23 Augustus 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo allemaal,

even een snel berichtje uit engeland...

We hebben het afgelopen weekend nog even een feest van ongeveer 100 man gehad, wat best een groot aantal is voor een relatief kleine pub.
We moesten allemaal aanwezig zijn, ook onze nieuwe collega Lucy (die mij en Esther komt vervangen, want Esther gaat naar de universiteit in september) En we kregen allemaal bedrijfskleding die we vanaf nu standaard moeten dragen. Zwarte shirts met voorop een kleine oranje opdruk van de welcome stranger en achter vrij groot CREW.
Het eten en drinken op het feest werd verzorgd door ons, waarbij ze gevraagd hadden om een BBQ en wat salades, wat voor ons dus vrij simpel was... Alles was naar wens en iedereen tevreden, een geslaagd feest dus.

Ik ben alweer bezig met de laatste loodjes...5 september is de planning om weer richting NL te rijden, met de nodige tussenstops. De planning is dan om rond 12 september weer terug te zijn in Gersloot kan een dag (of een paar dagen) verschillen
Ik heb het hier best naar mijn zin gehad en ben vele goede ervaringen rijker en ga zeker nog een keer terugkomen... Dat ik terug ga komen in Engeland staat zowiezo vast, maar hoe, waar en wanneer dat zien we dan wel weer.
Ik ga deze winter weer werken op Seeduyn... en onder contract dit keer dus niet meer via het uitzendbureau(scheelt Seeduyn en mij allebei in de kosten)
Er komt waarschijnlijk (als ik er nog tijd voor heb) nog 1 verslag met de details van wat ik onderweg nog ga doen... En anders horen jullie het wel als ik weer thuis ben.

groetjes daar en tot snel
menno

• 23 Augustus 2011 - 16:42

Vijay:

Seeduyn??? U is gestoord, en niet een beetje ook! Blehhhh!

• 24 Augustus 2011 - 09:07

Mem:

Hé Menno,

hast ek in foto fan dysels yn dy moaie bedriuwsklean ?

groetsjes fan heit en mem