Verslag Menno 'Laatste loodjes alweer' - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Menno Veen - WaarBenJij.nu Verslag Menno 'Laatste loodjes alweer' - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Menno Veen - WaarBenJij.nu

Verslag Menno 'Laatste loodjes alweer'

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Menno

23 Augustus 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo allemaal,

even een snel berichtje uit engeland...

We hebben het afgelopen weekend nog even een feest van ongeveer 100 man gehad, wat best een groot aantal is voor een relatief kleine pub.
We moesten allemaal aanwezig zijn, ook onze nieuwe collega Lucy (die mij en Esther komt vervangen, want Esther gaat naar de universiteit in september) En we kregen allemaal bedrijfskleding die we vanaf nu standaard moeten dragen. Zwarte shirts met voorop een kleine oranje opdruk van de welcome stranger en achter vrij groot CREW.
Het eten en drinken op het feest werd verzorgd door ons, waarbij ze gevraagd hadden om een BBQ en wat salades, wat voor ons dus vrij simpel was... Alles was naar wens en iedereen tevreden, een geslaagd feest dus.

Ik ben alweer bezig met de laatste loodjes...5 september is de planning om weer richting NL te rijden, met de nodige tussenstops. De planning is dan om rond 12 september weer terug te zijn in Gersloot kan een dag (of een paar dagen) verschillen
Ik heb het hier best naar mijn zin gehad en ben vele goede ervaringen rijker en ga zeker nog een keer terugkomen... Dat ik terug ga komen in Engeland staat zowiezo vast, maar hoe, waar en wanneer dat zien we dan wel weer.
Ik ga deze winter weer werken op Seeduyn... en onder contract dit keer dus niet meer via het uitzendbureau(scheelt Seeduyn en mij allebei in de kosten)
Er komt waarschijnlijk (als ik er nog tijd voor heb) nog 1 verslag met de details van wat ik onderweg nog ga doen... En anders horen jullie het wel als ik weer thuis ben.

groetjes daar en tot snel
menno


  • 23 Augustus 2011 - 16:42

    Vijay:

    Seeduyn??? U is gestoord, en niet een beetje ook! Blehhhh!

  • 24 Augustus 2011 - 09:07

    Mem:

    Hé Menno,

    hast ek in foto fan dysels yn dy moaie bedriuwsklean ?

    groetsjes fan heit en mem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Menno

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 24445

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 30 December 2020

"De Droom"

06 November 2016 - 07 Januari 2017

Wereldreis 2.0

04 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

4 weken VS

13 Juni 2013 - 04 Juli 2013

Nieuw Zeeland (kiwi land)

05 Januari 2008 - 05 Januari 2008

Mijn eerste reis

25 Mei 2011 - 30 November -0001

Avontuur in Engeland

Landen bezocht: