Verslag Menno 'Laatste verslag' - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Menno Veen - WaarBenJij.nu Verslag Menno 'Laatste verslag' - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Menno Veen - WaarBenJij.nu

Verslag Menno 'Laatste verslag'

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Menno

02 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hier is dan mijn beloofde verslag van wat ik onderweg nog allemaal ga doen voordat ik terug kom in NL...

maandag 5 september vertrek ik richting het Midsomer Murders gebied (Buckingham/Oxfordshire) om hier nog wat rond te rijden.
dinsdag 6 september breng ik londen nog een bezoek en ga daarbij onder andere naar het bijna voltooide olympisch stadion. Ik was ook nog van plan om naar een voorstelling van cirque du soleil, maar die komen pas weer in January
woensdag 7 september is de planning die aardige B&B mevrouw nog een bezoekje te brengen. (investering in de toekomst...)
8 september neem ik de boot van 12 uur en jammer genoeg leven jullie een uur voor op de tijd hier dus zal ik 15 uur in frankrijk zijn en ruime schatting een uur of 18 in NL waar ik nog een paar dagen in de buurt van Breda zal verblijven. Ook zal ik een van deze dagen nog een bezoekje aan Vielsalm brengen (ben dan toch in de buurt)
Ik zal 11 september waarschijnlijk tegen de avond terug rijden naar Friesland.
Dit is allemaal planning dus er kan nog vanalles veranderen, maar dan weten jullie globaal wat de plannen zijn.
En de nachten ga ik doorbrengen in mijn eigen caravan die hier een paar maand heeft staan wegrotten naast de stacaravan.

Ik zal vanavond nog even met de vriend van Petra naar de Ciderbar. Ja ook die hebbenze hier en vrij gevaarlijk als je het mij vraagt. Cider is een soort appelsap maar dan met alcohol. Gemaakt van appels, ziet er uit als appelsap en proeft als appelsap dat wil zeggen dat je de alcohol bijna niet proeft maar dat er meestal wel meer dan 5% in zit... Wordt een gevaarlijke avond denk ik, want ze hebben meer dan 15 soorten en ik moet ze allemaal proberen uiteraard... Ik zal proberen wat voor jullie mee te nemen en te laten proeven...

Nou dit is het dan, mijn laatste verslag. Mijn volgende zal hopelijk een persoonlijk verslag zijn van mij in real life...

tot snel
groetjes
menno


  • 02 September 2011 - 18:59

    Gesiena:

    Menno, een goede reis en tot ziens in Friesland

  • 02 September 2011 - 19:39

    Hieke:

    ALvast een hele goede terugreis toegewenst met nog een paar fijne vakantiedagen in "Midsummer Couty"

    zie je wel weer verschijnen in Friesland

    enne niet vergeten rechts te rijden hè !!

    groetjes Heit en mem

  • 04 September 2011 - 08:51

    Koen:

    Goeie reis, Menno! Het was leuk om je verhalen te lezen. Leuk dat je weer naar Vlieland gaat. Kom je ook weer een keer langs in Leeuwarden?
    Groetjes Koen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Menno

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 24414

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 30 December 2020

"De Droom"

06 November 2016 - 07 Januari 2017

Wereldreis 2.0

04 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

4 weken VS

13 Juni 2013 - 04 Juli 2013

Nieuw Zeeland (kiwi land)

05 Januari 2008 - 05 Januari 2008

Mijn eerste reis

25 Mei 2011 - 30 November -0001

Avontuur in Engeland

Landen bezocht: