Verslag Menno 'Another day in England' - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Menno Veen - WaarBenJij.nu Verslag Menno 'Another day in England' - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Menno Veen - WaarBenJij.nu

Verslag Menno 'Another day in England'

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Menno

27 Juni 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo allemaal,

daar was ik even weer, maar ik heb niet echt veel meer te vertellen...

Het word een beetje saai hier, ik beleef elke dag wel kleine dingetjes, maar daar ga ik jullie niet allemaal mee lastig vallen. Ik vertel jullie alleen de grote lijnen, als jullie details willen moeten jullie zelf maar langskomen of aan me vragen als ik weer in NL ben.

Zoals afgelopen week trouwens, toen ik even een bliksem bezoek aan NL bracht ik ben zelfs nog 2,5 dag in friesland geweest. Het was wel voorlopig mijn laatste bezoekje, meld wel weer wanneer de volgende is, maar misschien is dat ook wel met de kerst pas...

Ik heb inmiddels ook een netjes aangetekende brief gekregen van dat bedrijf waar ik nog had gesoliciteerd, dat ze me niet nodig hadden. Ach ik werk nu toch bijna full time bij petra, maar vooral in de middag en avond, misschien dat ik nog iets kan vinden voor in de morgen we zullen zien. Afgelopen dagen was het wel even druk, want petra had gister een barn sale gepland waarbij ze al haar spullen die weg stonden te rotten op zolder en niet meer kon gebruiken of geen plaats voor had verkocht.
Maandag is alles gesloten hier, dus dan zijn we allemaal vrij, daarom heb ik nu wel even tijd om een berichtje te maken en mail te checken etc. En om de was te doen uiteraard.

ik zet voortaan voor elk verslag 'verslag menno' zodat jullie mijn berichten niet meer per ongeluk als spam kunnen zien...

nou dit was het weer even als ik weer wat te melden heb zien jullie het verslag wel verschijnen.

groetjes daar,
menno

P.S; bedankt voor alle warme berichtjes na mijn verhaal over die trip naar buckinghamshire... maar ik heb er weer een gepland(ik blijf volhouden) naar een andere B&B in Oxfordshire, ik vertel er wel meer over als het bijna zo ver is... en dit keer ga ik niets aan het toeval overlaten, want dat laatste avontuurtje koste me toch iets teveel...

  • 27 Juni 2011 - 12:35

    L.:

    Wel spannend hoe dit verder gaat, Esje! Ben zelf ook druk met de laatste eyndu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Menno

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 24408

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 30 December 2020

"De Droom"

06 November 2016 - 07 Januari 2017

Wereldreis 2.0

04 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

4 weken VS

13 Juni 2013 - 04 Juli 2013

Nieuw Zeeland (kiwi land)

05 Januari 2008 - 05 Januari 2008

Mijn eerste reis

25 Mei 2011 - 30 November -0001

Avontuur in Engeland

Landen bezocht: