Big change - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Menno Veen - WaarBenJij.nu Big change - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Menno Veen - WaarBenJij.nu

Big change

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Menno

03 Juni 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi there,

het is zover, maandag ga ik dan toch richting het gebied waar ik graag heen wilde. Ik kan namelijk mijn caravan bij die aardige mevrouw van de B&B Hallbottom farm in Stokenchurch kwijt. (kijk op www.hallbottomfarm.co.uk voor meer info en op www.welcomestranger.co.uk voor info over de B&B waar ik op dit moment ben)
Ik ben namelijk in Februari ook bij haar op bezoek geweest voor de locaties van Midsomer Murders en vond het een geweldige locatie. Nou mag ik bij haar komen en net als bij Petra klusjes doen en zelfs haar B&B overnemen als ze er even niet is!
Ondertussen ga ik in de omgeving een of meerdere baantjes nemen om toch wat te kunnen verdienen.
Het idee om deze zomer ergens op een camping te werken kan ik wel vergeten, want alle campings die extra staff aannemen zijn al voorzien en de rest werkt met familie.
Ik moet het dus gaan zoeken in simpele klussen in winkels en restaurants. En aangezien er net iets meer grote plaatsen in de omgeving van Oxfordshire en Buckinghamshire zijn en je daar blijkbaar meer verdient ga ik zeker daarheen.
Maar Petra heeft al gezegd dat ik altijd terug mag komen als het niet lukt daar. Ook hier is genoeg te doen. Vanochtend heb ik full English Breakfast gemaakt voor 5 gasten, ben ik ook nog een beetje kok...en er gebeurt ook genoeg op het "camping" veldje. Want vandaag komen de eerste gasten op de camping. Er is een klein toilet gebouwtje met alleen de toiletten die werken en een buiten kraantje...douche en afwasplaats word aan gewerkt, maar alles laat een beetje op zich wachten hier want het gebouwtje staat hier nu 2 maand en de toiletten zijn dinsdag pas geinstaleerd... Er zijn nog veel dingen die moeten gebeuren, maar omdat ik weg ga nu moet Petra het grotendeels alleen doen dus ik hoop voor haar dat het allemaal lukt.

Ik ga mijn geluk beproeven in stokenchurch en hoop bij mijn volgende verslag dat ik daar werk heb!

bye,
menno

  • 05 Juni 2011 - 10:12

    Hieke:

    hoi Menno,
    eindelijk een beetje geluk zo het lijkt . . . net als Donald in de laatste Duck !!
    succes Menno !!
    groet mem

  • 05 Juni 2011 - 10:27

    Gesiena Lantinga:

    Hallo Menno

    Jammer dat je je geen werk kan vinden op de campings.
    Misschien maandag op je nieuwe stek heb je meer geluk.
    Je bent vol goede moed dat je avontuur zal gaan slagen, knap dat je zo doorzet.
    Je krijgt wel ervaring hoe het werkt in Engeland, in het toerisme en dat is weer een ervaring die je kunt gebruiken, wat je verder ook gaat doen.
    Op siebren zijn verjaardag heb je gebelt over een camping wat wel iets voor ons zou zijn, maar ik kan niks vinden, heb je nog enige tips want er is geen enkele kidsclub camping in Engeland en we wilden er eigenlijk wel heen, maar alles valt in het niets bij Oostenrijk.
    Veel succes bij je zoektocht en tot horens
    Groetjes van ons siebren, meilan, lili en gesiena

  • 05 Juni 2011 - 11:56

    Menno:

    Dat is ook iets wat ik mis hier..donald duck, ach heb ik weer wat te doen als ik in NL ben...
    En gesiena; dat klopt, engeland is niet echt een camping land...ze houden hier meer van luxe dus B&B's en Hotels en huisjes/stacaravan parken zijn hier erg populair. Maar voor zover er al campings zijn zijn het enkel grote grasvelden met wat stroom paaltjes en over het algemeen weinig faciliteiten... en het fenomeen kidsclub moet hier nog worden uitgevonden... dus sorry dan zou oostenrijk inderdaad een betere keus zijn. Ik kan jullie alleen nog deze link geven www.wellington-country-park.co.uk dat is een pretpark met een camping erbij waarbij je vrije toegang tot het park hebt. Er is ook een kaart voor jullie onderweg met gedeeltes van hun folder er in... kijk maar even wat jullie doen, maar ik denk dat dit zo'n beetje de enige optie is. er zijn wel grote family parken, maar die zijn vaak aan de kust...dan ben je al gauw een uur of 2 onderweg voor je bij mij bent... kijk eens op www.parkholidaysuk.com misschien dat daar iets leuks bij zit... kijk maar even we houden contact. groetjes menno

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Menno

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 24389

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 30 December 2020

"De Droom"

06 November 2016 - 07 Januari 2017

Wereldreis 2.0

04 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

4 weken VS

13 Juni 2013 - 04 Juli 2013

Nieuw Zeeland (kiwi land)

05 Januari 2008 - 05 Januari 2008

Mijn eerste reis

25 Mei 2011 - 30 November -0001

Avontuur in Engeland

Landen bezocht: