Verslag Menno 'rennen of stilstaan' vervolg - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Menno Veen - WaarBenJij.nu Verslag Menno 'rennen of stilstaan' vervolg - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Menno Veen - WaarBenJij.nu

Verslag Menno 'rennen of stilstaan' vervolg

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Menno

16 Augustus 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

omdat ik vorige week zo snel weg moest zal ik nog even uitleggen hoe het nou precies zit.

Ik werk nu dus dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag lunch en daarnaast help ik dinsdag, woensdag en donderdag ook nog eens in de keuken in de avond. Ik maak dus meer uren ook al is de lunch 1,5 uur korter dan gewoon werken in de avond. Het weekend blijft gewoon hetzelfde.

Ik heb ook contact gehad met de aardige mevrouw van die andere B&B. Ik weet niet of ik het al had verteld, maar deze vrouw vertelde mij dat ze een gebroken enkel had toen ik daar langsging en deed alles in de B&B alleen. Dus ik heb haar laatst een mailtje gestuurd en ze mailde terug dat ze alles zelf wel kon doen en dat als ze toch iemand nodig had ze mij wel zou mailen. Dus dat word waarschijnlijk niks, want voor zover ik kon zien is het een vrouw die niet zo gauw blijft zitten en anderen het werk voor haar laat doen. Compleet het tegenover gestelde van die andere vrouw die overal haar slaafjes voor had. Nee deze vrouw gaat gewoon door na 2 heup operaties en een gebroken enkel... waarschijnlijk een prima patient voor Hieke en Nynke..? als ze dat al zou willen...

Dus ik denk dat ik hier nog zit tot midden/eind september en dan rustig aan jullie kant weer op kom.
Tenminste dat is de planning...

groetjes aan iedereen daar