Hollywooood Hollyyyyyyyyywood (of was het mexico) - Reisverslag uit United, Verenigde Staten van Menno Veen - WaarBenJij.nu Hollywooood Hollyyyyyyyyywood (of was het mexico) - Reisverslag uit United, Verenigde Staten van Menno Veen - WaarBenJij.nu

Hollywooood Hollyyyyyyyyywood (of was het mexico)

Door: Menno

Blijf op de hoogte en volg Menno

07 Juli 2013 | Verenigde Staten, United

Helemaal door elkaar geschud en wel...jawel deze jongen is bij de universal studio’s geweest… een fantastische ervaring die ik nog een keer had willen beleven alleen is het een beetje ver weg. Er waren allemaal attracties die je op en neer, heen en weer schudden bijna allemaal 4D, de meesten waren een soort van achtbaan met een groot scherm erbij. De tour langs de studio’s was ook erg interessant, bovendien waren hier ook speciale effecten ed in verwerkt zoals een overstroming in een tunnel waar wij in zaten. De volledige verhalen vertel ik wel als ik de foto’s laat zien.
Ik heb daar de hele dag besteed dus in de avond ben ik maar terug gegaan naar het hotel waar ik de vorige nacht ook verbleven had. Dit hotel ligt midden in hollywood en maar op 2 km lopen van de walk of fame, waar naast michael jackson en sting ook donald duck, tinkerbell en zelfs schrek een ster heeft, die laatste was er speciaal gekomen omdat de walk of fame 50 jaar bestond.
Daarna ben ik maar op weg gegaan richting de grand canyon. Onderweg heeft het zelfs geregend…? Ja echt, maar het was zo heet dat ik de ruitenwissers niet heb hoeven gebruiken. Ik heb grote gedeeltes van de oude route 66… die op sommige plekken nog echt bestaat…gereden, met classic rock muziek op de boxen… en ja die werken goed(net zo goed als de installatie in de auto van Vijay) Ik slaap zelfs vanacht in een officieel route 66 Motel…

  • 07 Juli 2013 - 09:11

    Elly De Jagher:

    Ha Menno,

    Je bent dus op route 66 terecht gekomen. En ja, Hollywood zal wel met veel speciale effecten zijn omgeven. Leuk om meegemaakt te hebben. Wel een enorm verschil met de natuur in Nieuw-Zeeland.
    Blijf schrijven ... Groeten, Elly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Menno

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 24380

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 30 December 2020

"De Droom"

06 November 2016 - 07 Januari 2017

Wereldreis 2.0

04 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

4 weken VS

13 Juni 2013 - 04 Juli 2013

Nieuw Zeeland (kiwi land)

05 Januari 2008 - 05 Januari 2008

Mijn eerste reis

25 Mei 2011 - 30 November -0001

Avontuur in Engeland

Landen bezocht: