Het begin van het einde voor het nieuwe begin - Reisverslag uit Waterperry, Verenigd Koninkrijk van Menno Veen - WaarBenJij.nu Het begin van het einde voor het nieuwe begin - Reisverslag uit Waterperry, Verenigd Koninkrijk van Menno Veen - WaarBenJij.nu

Het begin van het einde voor het nieuwe begin

Blijf op de hoogte en volg Menno

19 April 2015 | Verenigd Koninkrijk, Waterperry

Hallo allemaal,

Even weer een update van mijn "avontuurtje"...
Ik ben vanmorgen weer aangekomen bij mijn appartementje en vond gelijk uit wat ik nog meer in de bus had liggen blijkbaar. Ach geeft niet alles is te koop...
Afgelopen week heb ik veel lopen bellen met instanties om dingen te regelen voor mijn laatste 3 weekjes hier. Ik heb besloten om 9 Mei (dan loopt mijn huurcontract van het appartement af) terug te komen naar Nederland en gewoon weer opnieuw te beginnen. De rest ligt momenteel nog even open, maar alles is mogelijk. Afgelopen vrijdag heb ik mijn ID kaart opgehaald (want zonder kon ik niet reizen) en mijn rijbewijs is inmiddels ook aangevraagd. De huisbaas heeft mij er in gelaten met haar reservesleutel (omdat ook mijn originele sleutel nog in de bus zat) en ik ben gelijk begonnen met inventariseren wat ik nog wel en niet meer heb en wat ik allemaal moet doen om 9 mei weer naar Nederland te kunnen.

Wel kreeg ik afgelopen donderdag een verontrustend telefoontje van de gemeente waar ik mijn taxi vergunning heb verkregen. Of ik even met de directeur van DFDS wilde bellen want volgens hun was hij niet erg blij met de stand van zaken. Wat bleek nou... de verzekering had de bus nog steeds niet opgehaald uit Duinkerke (haven), na een volledige week was er nog NIETS gebeurd. En ik heb ze sinds dat het gebeurt was elke dag minstens 1 keer gebeld, waarbij ze dinsdag zelfs melden dat ie onderweg was naar het onderzoekscentrum... De directeur van DFDS was ongelofelijk aardig en begrijpend tegen mij en zei dat hij al eens een soortgelijke situatie had gehad, waarbij het volgens hem te lastig was voor een Engelse verzekeringsmaatschappij een auto uit Frankrijk te halen. Maar ik ben er op z'n zachtst gezegd niet blij mee, zeker niet aangezien ze mij beloofd hebben mijn laptop en telefoon op te sturen om te kijken of daar nog iets te redden valt waar ik nu dus ook niet zeker van kan zijn. En hoe lang het gaat duren voordat ik weet wat ik terug krijg kan ik helemaal naar raden nu...zucht... morgen maar weer eens even bellen.

Voor de rest gaat alles goed en ik zal jullie proberen op de hoogte te houden wat er verder nog voor interessants gebeurd

groetjes vanuit Engeland (tijdelijk)

  • 20 April 2015 - 21:25

    De Jonge:

    ha menno, gewoon hiermee doorgaan ik zeg altijd zelf: geef nooit op! hjoed kin t reine mar moarn skynt t sintsje, Wanneer kubnen we weer een nieuw verslag van je verwachten? groet v/u gersleat

  • 20 April 2015 - 21:37

    Menno:

    Dat komt wel goed, dan maar op een andere manier. Nog geen idee over een nieuw verslag... zodra ik weer tijd heb om te schrijven

  • 01 Mei 2015 - 13:12

    Clara:

    Beste Menno, vanuit mijn achtergrond bij personeelszaken heb ik veelal te maken gehad met zaken als uitval en verzuim. Ik heb begrepen dat jij momenteel in een positie zit waarbij je bedrijfsvoering op het spel staat
    Via deze weg wil ik je dan ook vrijblijvend uitnodigen voor een gratis consult wanneer je weer terugbent in Nederland, om te kijken of ik misschien iets voor je kan betekenen. Groet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Waterperry

Menno

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 24390

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 30 December 2020

"De Droom"

06 November 2016 - 07 Januari 2017

Wereldreis 2.0

04 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

4 weken VS

13 Juni 2013 - 04 Juli 2013

Nieuw Zeeland (kiwi land)

05 Januari 2008 - 05 Januari 2008

Mijn eerste reis

25 Mei 2011 - 30 November -0001

Avontuur in Engeland

Landen bezocht: