update 25 - 01 - 2008 - Reisverslag uit Vielsalm, België van Menno Veen - WaarBenJij.nu update 25 - 01 - 2008 - Reisverslag uit Vielsalm, België van Menno Veen - WaarBenJij.nu

update 25 - 01 - 2008

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Menno

25 Januari 2008 | België, Vielsalm

hallo allemaal,

na een lange tijd eindelijk maar weer eens een berichtje van mij...ik heb de afgelopen tijd ontzettend weinig beleefd aangezien en laagseizoen is en we niet erg veel gasten op het park hadden de afgelopen weken...
Ik zit hier nu inmiddels bijna 3 weken en heb het erg naar mijn zin, ook leer ik ontzettend veel taal hier, niet alleen frans, maar ook duits en zelfs engels...Dat is een van de grootste problemen waar ik mee zit, ik moet soms in enkele seconden overschakelen van frans naar duits en dan nog even engels erbij, probeer het maar eens, vooral als je heel veel frans spreekt op een dag en je moet inneens duits, dan ga je duits praten met zo nu en dan een frans woord er doorheen. Enfin vandaag is de ergste dag wat dat betreft, de eerste beetje "drukke" (net hoe je 120 aankomsten wilt noemen, gezien die rust van de afgelopen weken is dit druk.) ik heb nu even pauze en die had ik even nodig, ik begon namelijk net echt half frans te praten met een duitse mevrouw, ik kon gewoon de normale woorden niet meer vinden en zelfs met het nederlands gebeurt dat heeeel af en toe.
In februari ga ik heel veel frans praten, en moet ik ook heel veel in de horeca en winkel staan, ik sta welgeteld 3 keer bij de receptie ingedeeld, ach horeca moest ik ook nog doen voor mijn stage, heb ik dat ook gelijk gehad.
Ik maak lange dagen en vooral veel achter elkaar, maar dat was ik al gewend van hunzepark, maar hier letten ze heel veel op je uren, je werkt echt volgens rooster, dus als er 3 uur staat, moet je dan ook echt uitklokken(ook iets nieuws voor mij trouwens...klokken heb ik nog nooit gedaan, maar het is in feite hetzelfde als bij ons op school met de pasjes.) nou mijn pauze is weer bijna voorbij dus ik hou nu snel op want anders kom ik te laat... ik zet binnenkort wel weer ergens een berichtje op dit net tot dan.
groet menno

  • 25 Januari 2008 - 15:16

    Wouter:

    Ha menno!
    Mooi dat je het naar je zin hebt!:) en dat is toch lekker makkelijk? 4 talen door elkaar praten?:P nee, kan het me voorstellen dat het irritant is, maar goed, daar is mee te leven toch??
    Hier gaat ondertussen alles ook prima:) we zitten nu op de open dag, met een echt winterdecor:P kerstbomen, skies en schaatsen, echt leuk:)
    succes nog op je stage!!
    groeten Wouter

  • 25 Januari 2008 - 16:50

    Sietske:

    heej!!
    beterr dat je het ook naar je zin hebt daar.. vermaak me in Oostduinkerke ook prima.. tis idd heel erg rustig.. vrij weinig te doen.. en erg veel personeel:P met 8 mensen in de receptie staan bijv..dat klokken, heet bij ons trouwens prikken moest ik ook ff aan wennen dat ze alles zo bij houden.. maar ach, hoort erbij:P nou ik spreek je vast nog wel us.. heb trouwens ook een belgisch nummer.. kunnen we elkaar stalken:P 0032497317581

    hoor vast nog wel us wat van je..
    groetjes sietske

  • 25 Januari 2008 - 21:07

    Jolanda:

    heeej menno,
    mooi dat het goed gaat, belgie is toch wel vet:)
    ik zou het niet kunnen, helemaal omdat ik geen duits of frans kan:P
    nou ik hoop dat ik weer snel van je hoor hoe het is:)
    xxx jolanda

  • 25 Januari 2008 - 22:29

    Mem:

    hé Menno, leuk efkes wer wat fan dy te hjerren. Drok dus hjoed, hie my ek net lukt hjer om safolle talen trog inoar te praten . . best knap dast der nog safolle fan makkest nei 3 wiken.
    Alles goed hjirre, ha joun by Alie west. Dyn kaart wie der nog net, hopelik moarn, giet best goed mei har wer (lokkich) Aletta leit al plat, moat moarn wurkje en sil moarnjoen te stappen nei de Gerdyk (mei Nynke en Wiepie)
    Werkse fierder en no earst lekker sliepe (kopke fan Doris en Didi en n slik fan Bobby)
    groetsjes heit ,Aletta en mem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Vielsalm

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Januari 2009

De laatste loodjes

25 November 2008

Daar was ik weer

03 Oktober 2008

alleen oktober!

29 September 2008

eerste dagen !!

28 Mei 2008

laatste dagen!!
Menno

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 24398

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 30 December 2020

"De Droom"

06 November 2016 - 07 Januari 2017

Wereldreis 2.0

04 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

4 weken VS

13 Juni 2013 - 04 Juli 2013

Nieuw Zeeland (kiwi land)

05 Januari 2008 - 05 Januari 2008

Mijn eerste reis

25 Mei 2011 - 30 November -0001

Avontuur in Engeland

Landen bezocht: