Feest - Reisverslag uit Vielsalm, België van Menno Veen - WaarBenJij.nu Feest - Reisverslag uit Vielsalm, België van Menno Veen - WaarBenJij.nu

Feest

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Menno

29 Januari 2008 | België, Vielsalm

hallo allemaal,

vandaag is het feest in sunparks...ik denk dat diegene die nu net als mij op sunparks zitten of er dichtbij mee te maken hebben(nine, sietske, christa), wel weten waar ik het over heb... alle hoogeplaatste personen, vaste werknemers, kortom mensen die de leiding over ons gewone stagiaires hebben...hadden een bijeenkomst om te praten over de toekomst van sunparks met centerparks enz. en daarna een hapje en een borreltje. wij hadden het daarom erg rustig hier en konden de hele dag onze eigen gang gaan, eigenlijk best wel heel erg relaxed. Ik heb me wel vermaakt met de andere stigiaires.
Ook heb ik een iets minder leuke mededeling voor de mensen die van plan waren bij mij te komen...vanaf 1 februari moet ik mijn huis delen met een andere jongen, ik moet jullie dus eigenlijk vragen of jullie van te voren bij mij aan willen geven wanneer jullie komen zodat ik het kan overleggen...
Nou verder weet ik niets meer te zeggen, dus als mij weer iets te binnen schiet zet ik wel weer een berichtje...en nog bedankt voor al jullie lieve berichtjes...tot sinas
menno

• 29 Januari 2008 - 18:26

heej menno:)
    leuk voor je dat je een huisgenootje hebt, das toch wat beter lijkt me;)
    ik hoop dat je stage goed loopt:)

• 29 Januari 2008 - 18:27

heej menno:)
    leuk voor je dat je een huisgenootje hebt, das toch wat beter lijkt me;)
    ik hoop dat je stage goed loopt:)

• 30 Januari 2008 - 14:54

Sietske:

hallo BENNO!!

t was idd wel lekker chil gisteren jah!! gezellig met alleen de stagiaires!! lkkr nix doen de hele dag en alleen maar lol heben!! wij zijn gisteravond nog even met zn allen, ook de vaste naar de kroeg geweest.. lkkr zuipen:P
    ojah.. kan ook nog wel us bij jouw langs komen.. moeten we ff overleggen wanneer enzow.. maar dat komt wel goed!!

kusz sietske

• 30 Januari 2008 - 16:56

Jolanda:

haha sorry heb denk ik iets fouts gedaan met verzenden, maar veel succes nog!