Feest - Reisverslag uit Vielsalm, België van Menno Veen - WaarBenJij.nu Feest - Reisverslag uit Vielsalm, België van Menno Veen - WaarBenJij.nu

Feest

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Menno

29 Januari 2008 | België, Vielsalm

hallo allemaal,

vandaag is het feest in sunparks...ik denk dat diegene die nu net als mij op sunparks zitten of er dichtbij mee te maken hebben(nine, sietske, christa), wel weten waar ik het over heb... alle hoogeplaatste personen, vaste werknemers, kortom mensen die de leiding over ons gewone stagiaires hebben...hadden een bijeenkomst om te praten over de toekomst van sunparks met centerparks enz. en daarna een hapje en een borreltje. wij hadden het daarom erg rustig hier en konden de hele dag onze eigen gang gaan, eigenlijk best wel heel erg relaxed. Ik heb me wel vermaakt met de andere stigiaires.
Ook heb ik een iets minder leuke mededeling voor de mensen die van plan waren bij mij te komen...vanaf 1 februari moet ik mijn huis delen met een andere jongen, ik moet jullie dus eigenlijk vragen of jullie van te voren bij mij aan willen geven wanneer jullie komen zodat ik het kan overleggen...
Nou verder weet ik niets meer te zeggen, dus als mij weer iets te binnen schiet zet ik wel weer een berichtje...en nog bedankt voor al jullie lieve berichtjes...tot sinas
menno

  • 29 Januari 2008 - 18:26

    Jolanda:

    heej menno:)
    leuk voor je dat je een huisgenootje hebt, das toch wat beter lijkt me;)
    ik hoop dat je stage goed loopt:)
    xxx jolanda

  • 29 Januari 2008 - 18:27

    Jolanda:

    heej menno:)
    leuk voor je dat je een huisgenootje hebt, das toch wat beter lijkt me;)
    ik hoop dat je stage goed loopt:)
    xxx jolanda

  • 30 Januari 2008 - 14:54

    Sietske:

    hallo BENNO!!

    t was idd wel lekker chil gisteren jah!! gezellig met alleen de stagiaires!! lkkr nix doen de hele dag en alleen maar lol heben!! wij zijn gisteravond nog even met zn allen, ook de vaste naar de kroeg geweest.. lkkr zuipen:P
    ojah.. kan ook nog wel us bij jouw langs komen.. moeten we ff overleggen wanneer enzow.. maar dat komt wel goed!!

    kusz sietske

  • 30 Januari 2008 - 16:56

    Jolanda:

    haha sorry heb denk ik iets fouts gedaan met verzenden, maar veel succes nog!
    xxx jolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Vielsalm

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Januari 2009

De laatste loodjes

25 November 2008

Daar was ik weer

03 Oktober 2008

alleen oktober!

29 September 2008

eerste dagen !!

28 Mei 2008

laatste dagen!!
Menno

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 24461

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 30 December 2020

"De Droom"

06 November 2016 - 07 Januari 2017

Wereldreis 2.0

04 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

4 weken VS

13 Juni 2013 - 04 Juli 2013

Nieuw Zeeland (kiwi land)

05 Januari 2008 - 05 Januari 2008

Mijn eerste reis

25 Mei 2011 - 30 November -0001

Avontuur in Engeland

Landen bezocht: