Aankomst - Reisverslag uit Vielsalm, België van Menno Veen - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Vielsalm, België van Menno Veen - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Menno

06 Januari 2008 | België, Vielsalm

Zo nu hoor ik er ook bij, ik heet iedereen die deze site leest van harte welkom en jullie zijn vrij zoveel berichtjes te plaatsen als je zelf wilt, zolang het maar een beetje normale taal is. zo nu eerst mijn verhaal.
Ik ben gistermiddag aangekomen met mijn ouders op sunparks vielsalm naast het prachtige vielsalm, de naam zegt het al... Mijn ouders zijn hier nog een nacht blijven slapen(tip: ik slaap alleen in een huisje, dus als je nog van plan bent bij mij langs te komen je kunt gratis bij me slapen. In totaal kan ik 5 mensen herbergen, maar er kunnen ook nog 2 op de bank en nog een paar op de grond, we kunnen een groot feestje bouwen!) Ik voelde me inneens wel eenzaam toen mijn ouders vertrokken en ik alleen achterbleef, nadat we nog een wandeling over het park en door vielsalm gingen maken. Een park zegt mij persoonlijk niet veel keus, maar in de winterperiode heb je weinig keus en de collega's die ik tot zover ontmoet heb zijn erg gezellig en mijn "baas" schijnt ook heel aardig te zijn, alhoewel ik hem nog niet gezien heb omdat hij op vakantie is.
Ik heb ook kennis gemaakt met Maarten een van de stagiares die hier al vanaf oktober is en tot februari blijft, maar hij zei dat hij het zo naar zijn zin had en nog een maand langer blijft waarschijnlijk, ik denk dat hij en ik best goeie vrienden kunnen worden...
voor de rest moet ik het maandag maar uitvinden, want volgens mijn rooster moet ik dan de eerste 2 uren draaien waarbij ik voornamelijk formulieren in ga vullen.
Zoals ik al zei ik heb het erg naar mijn zin en ga het zeker 5 maanden volhouden, maar ik ga jullie wel 5 maanden ernstig missen.
Nou word het verhaal te lang, ik ga, hoop snel iemand van jullie te verwelkomen hier.
Groeten (en een kusje) van menno vanuit belgië

  • 07 Januari 2008 - 10:43

    Ria:

    Heej Mennooo!

    Mooi dat je het (tot nu toe) naar je zin hebt! Da's wel heel belangrijk als je zo lang weggaat!
    Hoe was je eerste werkdag? Lamme hand van het schrijven? Wij zijn ook weer aan school begonnen, bah! Moet echt weer wennen aan het vroege-vogel-leven...hihi

    Ik denk dat wij net als in de zomer best weer een keer langs kunnen komen. Met iemand in de auto, samen de benzine betalen, maar dat iets langer dan 1 dag ;)

    Heel veel succes nog, en laat snel nog maar wat horen! :)

    Groeten (en een kusje) van Ria vanuit Drachten-city.

  • 07 Januari 2008 - 11:16

    Wouter:

    Heey menno!
    Nou ook maar even een reactie van mij:) Ik wil zeker even bij jou langs komen:) ben, en dat weten nog maar errug weinig, alleen Jolanda, van plan om in sowieso in April naar Belgie toe te komen, ff langs Christa, maar wil ook zeker weer even de Ardennen aandoen, is toch ook voor 5 maanden mijn thuis geweest he:)
    zoals ik het nu lees ga jij wel veel plezier beleven, en hoop dat je snel daar goeie vrienden maakt, en misschien nog wel wat meer...;) you know what I mean:P

    Tot mails!
    Wouter

  • 07 Januari 2008 - 19:24

    Marrichje:

    Hey Menno...
    Ik wist niet eens dat je naar België ging, maar okay dat doet er niet toe :-)
    Heel veel suc6 daar!
    En wie weet kom in nog wel es bij je langs aangezien mijn schoonouders in die omgeving willen gaan wonen. Maar dan hoor je t wel!!

    Liefs Marg

  • 08 Januari 2008 - 12:34

    Nine:

    Heej Menno,

    Als ik een paar daagjes vrij heb kom ik gewoon ff bij je op visite.

    Kuzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Vielsalm

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Januari 2009

De laatste loodjes

25 November 2008

Daar was ik weer

03 Oktober 2008

alleen oktober!

29 September 2008

eerste dagen !!

28 Mei 2008

laatste dagen!!
Menno

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 24460

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 30 December 2020

"De Droom"

06 November 2016 - 07 Januari 2017

Wereldreis 2.0

04 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

4 weken VS

13 Juni 2013 - 04 Juli 2013

Nieuw Zeeland (kiwi land)

05 Januari 2008 - 05 Januari 2008

Mijn eerste reis

25 Mei 2011 - 30 November -0001

Avontuur in Engeland

Landen bezocht: