Daar was ik weer - Reisverslag uit Vielsalm, België van Menno Veen - WaarBenJij.nu Daar was ik weer - Reisverslag uit Vielsalm, België van Menno Veen - WaarBenJij.nu

Daar was ik weer

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Menno

25 November 2008 | België, Vielsalm

hallo allemaal,

velen van jullie zullen het inmiddels wel al weten, maar ik vertel het toch nog maar even...
Ik ben christa op het moment een beetje aan het naapen, want ook ik ben na mijn stage (en student) periode nog langer blijven plakken aan sunparks(vielsalm) en heb een tijdelijk contract.
ik ben hier zowiezo t/m 10 januari, maar kan eventueel verlenging krijgen t/m de meivakantie. Dit is voor mij de uiterlijke datum omdat ik ook nog andere ambities heb naast sunparks... Ik ben namelijk van plan daarna bij campings langs te gaan en daar aan het werk te komen...sunparks is dus een winteroverbrugging voor mij(mooi nieuw woord of niet...of bestond dat al...) ik zal nog wel een paar keer terug komen, maar waarschijnlijk voor korte perioden. Maar alles wat ik net heb verteld is helemaal niet zeker, er kan nog van alles gebeuren an hou jullie daarvan graag op de hoogte via deze site.

Voor de mensen die hier ooit geweest zijn 837(na de wisseling 102) is verleden tijd...Ik ben intussen verhuist naar een andere villa...een ander type...hetzelfde aantal bedden...maar een compleet andere(gezelligere) indeling.(villa 129, na de wisseling 126) En mijn kerstverlichting hangt al..schaam schaam...alhoewel het inmiddels op het park zelf ook al is geplaatst.
Er zijn nog een aantal veranderingen waar ik jullie niet mee zal gaan vervelen, want dan ben ik morgen nog bezig...maar de hoofdlijnen zijn een (lang verwachte) renovatie van ongeveer 150 huisjes(van de 360), een nieuw incheck systeem(waar vandaag een uitleg over was, waar ik niet bij kon zijn omdat ik als enige moest werken...de opening en de sluit), verbouwing van de shop(waar ik soms braaf bij help) een nieuw logo, nieuwe pc's, nieuwe receptie op een andere plaats en tot slot de hernummering van ALLE villa's. Er is nog genoeg te doen ook al is de bezetting op het moment minimaal...(maandag 35 check in gehad)

Wat wel erg leuk is(om jullie jaloers te maken) dat er dit weekend ongeveer 20 cm sneeuw gevallen is...ik hoorde dat het bij jullie ook had gesneeuwd, maar lang niet zo veel als hier. als het in de ardennen sneeuwt dan sneeuwt het ook echt! de foto's die op de site staan zijn het bewijs.

En jullie weten dat als jullie langs willen komen dat jullie het dan even vantevoren moeten melden...Aletta(mijn zusje) en waarschijnlijk een aantal vriendinnen komen ook deze kerstvakantie. en ik vind het altijd gezellig als er mensen komen, zit hier ook maar in mijn eentje.

Nou als er weer iets bijzonders is of als ik gewoon zin heb weer een lang verhaal op de site te zetten horen jullie het wel weer..

groetjes menno

  • 26 November 2008 - 07:50

    BENNO!!:

    Nou heeft daar wel goed gesneeuwd.. hier bij ons echt bijna niks!! Ik kom vast nog wel us langs.. moet ik dan wel eventjes combineren met esther en christa!

    doeidoeii x sietske

  • 27 November 2008 - 09:44

    Wouter:

    heyy Menno!
    ik dacht al, die blijft nog wel even aan Sunparks hangen:P Ik zit ondertussen niet in Sportstad, zoals eerst, maar zit nu op het tropische, soms met een klein beetje sneeuw, eiland Terschelling:P zit in hetzelfde hotel als Thom ook zat:P

    Ik wil zeker nog wel even langs komen, heb nog bonnen liggen voor een verblijf, dus denk dat ik binnenkort even een huisje bij jou ga boeken:P en anders kom ik gewoon even langs:P kerstvakantie gaat hem niet worden, dan moet ik zelf voornamelijk werken, maar de ardennen lijkt me wel weer ff leuk:D

    hey groetjes:)
    Wouter

  • 07 December 2008 - 19:17

    Wouter:

    Moeten wij ook niet maar eens die mailtjes heen en weer gaan beginnen?:P

    enne, je mag hier best even heen komen hoor:) dat vind ik niet zo'n probleem:P heb hier nog een bedje staan, daar mag je best ff in slapen:P

    ben momenteel bezig om een beetje Indonesisch te leren praten:P wat een baggertaal:P

    hoe gaat het daar? beetje de rust proberen door te komen tot de kerstdagen??

    groetjes:)

    Wouter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Vielsalm

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Januari 2009

De laatste loodjes

25 November 2008

Daar was ik weer

03 Oktober 2008

alleen oktober!

29 September 2008

eerste dagen !!

28 Mei 2008

laatste dagen!!
Menno

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 24393

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 30 December 2020

"De Droom"

06 November 2016 - 07 Januari 2017

Wereldreis 2.0

04 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

4 weken VS

13 Juni 2013 - 04 Juli 2013

Nieuw Zeeland (kiwi land)

05 Januari 2008 - 05 Januari 2008

Mijn eerste reis

25 Mei 2011 - 30 November -0001

Avontuur in Engeland

Landen bezocht: