eerste dagen !! - Reisverslag uit Vielsalm, België van Menno Veen - WaarBenJij.nu eerste dagen !! - Reisverslag uit Vielsalm, België van Menno Veen - WaarBenJij.nu

eerste dagen !!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Menno

29 September 2008 | België, Vielsalm

hallo allemaal!

jahaa voor diegene die het nog niet wist, ik ben weer terug in sunparks Vielsalm!!! ik ben hier door mijn lieve moeder en kleine zusje gebracht op 20 september. En in de avond kwamen ook Wouter en Sylvia nog even langs en zijn we nog gezellig uit geweest in vielsalm...
De volgende dag moest ik gelijk om 9 uur werken, het was weer even wennen, maar toen ik opeens alles weer onder de knie had was het alweer voorbij. ik heb namelijk 2 dagen gewerkt en had toen gelijk alweer 2 dagen vrij. het domme daaraan was dat sylvia en wouter maandagochtend vroeg vertrokken en ik ze die avond gelijk achterna reisde! Toen ben ik 2 dagen op sunparks de haan geweest wat ook erg gezellig was, waar ik het mooie afgebrande huisje van de stagiaires heb gezien en de lieve kittens die ze hebben, ook die van christa.
Wanneer ik terug was in vielsalm heb ik nog een paar rare dingen meegemaakt; ik ben bij mensen thuis geweest om uit te leggen hoe hun dvd speler werkte, maar kwam er eerst zelf ook niet uit, inmiddels wel. ook heb ik mensen mijn eigen laptop uitgeleend omdat ze problemen hadden met hun auto (ANWB, schijnt slecht geregeld te zijn in belgie) en daarom mochten ze van mij op internet om info op te zoeken hoe nu thuis te komen...! en vandaag had ik dan mijn eerst opening van de receptie in mijn EENTJE, het ging goed, maar van 9-12 was het ontzettend druk met check out's en van 14-16 was het extreem druk met check in's. Bovendien hadden we ook nog een loos brandalarm door werkzaamheden, maar dan schrik je wel even als je naast het apparaat staat wat een hels lawaai maakt en je alles moet laten liggen om de procedure uit te voeren...dat mij da weer moet overkomen.
nou verder weet ik zo eerst niets meer te vertellen. dat doe ik dan wel weer in een volgend verslag, want ik ben hier zowiezo nog tot eind oktober. of het contract dan nog word verlengd t/m december weet ik nog niet, maar ik laat het weten zodra ik meer weet.
en als er mensen langs willen komen, mag dat ook, jullie zijn altijd welkom, maar meld het wel even vantevoren dan kan ik er rekening mee houden.

groeten daar van mij
en tot de volgende keer
Menno

  • 30 September 2008 - 04:59

    Sietske:

    Heej BENNO!!

    Echt super vet man!! Nou maar hopen dat je contract verlengt wordt! 'T is inderdaad wel schrikken als in eens het alarm afgaat.. hahah! Ik ben nu aan het stage lopen op Sportstad, is ook wel leuk.

    Kusz Sietske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Vielsalm

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Januari 2009

De laatste loodjes

25 November 2008

Daar was ik weer

03 Oktober 2008

alleen oktober!

29 September 2008

eerste dagen !!

28 Mei 2008

laatste dagen!!
Menno

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 24371

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 30 December 2020

"De Droom"

06 November 2016 - 07 Januari 2017

Wereldreis 2.0

04 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

4 weken VS

13 Juni 2013 - 04 Juli 2013

Nieuw Zeeland (kiwi land)

05 Januari 2008 - 05 Januari 2008

Mijn eerste reis

25 Mei 2011 - 30 November -0001

Avontuur in Engeland

Landen bezocht: