excuses - Reisverslag uit Vielsalm, België van Menno Veen - WaarBenJij.nu excuses - Reisverslag uit Vielsalm, België van Menno Veen - WaarBenJij.nu

excuses

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Menno

30 April 2008 | België, Vielsalm

sorry voor Het vorige bericht, de nieuwe stagiaire(die neline heet) heeft per ongeluk een bericht op mijn waarbenjij.nu geschreven omdat hij nog op mijne ingelogd stond. kan gebeuren..verder is het wel een aardige meid(met een vriend...voor degene die het wil weten)
groetjes menno

  • 02 Mei 2008 - 07:58

    Ans Nap:

    Hey Menno,

    Toevallig kom ik op jou site terecht en zie dit stukje erop staan over Neline. We hebben elkaar al ontmoet en kennis gemaakt aan de picknick tafel toen Neline net aangekomen was. Je kwam toen even polshoogte bij haar nemen of ze al een beetje uitgepakt en gesettelt was, voordat je naar een afscheids gourmet ging met andere stagiaire's. Vond ik erg tof van je. Je vertelde toen dat het die maandag voor 100% volgeboekt zou zijn. Zo te merken voor jou een welkome drukte? Het ga je goed en nog veel plezier het laatste poosje van je stage. Wie weet tot ziens nog even volgende week als we langskomen. Doe Neline de groeten van me!

    Vr. groeten, Ans Nap (moeder van Neline)

  • 02 Mei 2008 - 19:48

    Menno:

    Hallo mevrouw nap,

    ik weet niet of u dit bericht nog ontvangt, maar ik geef toch even een reactie op uw bericht.
    Ik vond het erg gezellig om met jullie te praten en vond het erg jammer dat het maar zo kort kon, maar ik hoorde dat jullie binnenkort weer hier zijn, hoop dan weer even met jullie te kunnen bijpraten. Zit inmiddels bijna elke avond met neline te praten (en dan tot een uur of 1 in de nacht) maar dat had u vast allemaal al gehoord. Ik heb inmiddels ook al met Sjoerd gesproken en dat lijkt me ook een erg aardige jongen toe, die neline boft maar en andersom natuurlijk ook.
    Ik geniet er inderdaad van als het zo druk is, is er in ieder geval iets te doen, ik kan niet goed stilzitten en dat moest de afgelopen weken nogal, dus ik vond het heerlijk dat er eindelijk eens actie was.
    bedankt voor het leuke berichtje en ik zal het neline ook even laten lezen.
    groetjes vanuit hier en mischien tot ziens.
    groet Menno

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Vielsalm

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Januari 2009

De laatste loodjes

25 November 2008

Daar was ik weer

03 Oktober 2008

alleen oktober!

29 September 2008

eerste dagen !!

28 Mei 2008

laatste dagen!!
Menno

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 24383

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 30 December 2020

"De Droom"

06 November 2016 - 07 Januari 2017

Wereldreis 2.0

04 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

4 weken VS

13 Juni 2013 - 04 Juli 2013

Nieuw Zeeland (kiwi land)

05 Januari 2008 - 05 Januari 2008

Mijn eerste reis

25 Mei 2011 - 30 November -0001

Avontuur in Engeland

Landen bezocht: