mijn laatste maand... - Reisverslag uit Vielsalm, België van Menno Veen - WaarBenJij.nu mijn laatste maand... - Reisverslag uit Vielsalm, België van Menno Veen - WaarBenJij.nu

mijn laatste maand...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Menno

25 April 2008 | België, Vielsalm

Hallo allemaal,

het is alweer een hele tijd geleden dat ik voor het laatst een bericht op mijn waarbenjij.nu heb gezet, maar hier is nog eentje. Ik heb het nog steeds erg naar mijn zin, maar er was de laatste tijd zo ontzettend weinig te beleven dat het gewoon geen zin had om een bericht te plaatsen. Inmiddels hebben we vandaag een bezetting van 80%(inclusief de huizen die geblokeerd zijn of verbouwd worden) en maandag een bezetting van 100% en daar heb ik nu al zin in want dan word het eindelijk druk en een nog groter voordeel is dat het grotendeels nederlanders zijn(meivakantie in nl). en die trend zet hopelijk nog wel even door, hebben we eindelijk wat te doen hier.
Omdat nu mijn laatste maand aangebroken is(voor de mensen die het nog niet weten ik kom terug van mijn stage op 25/26 mei en 23 mei is mijn laatste werkdag.) Ik krijg tussendoor nog bezoek van mijn zusje, maar was ook zeker nog van plan om op de haan en oostduinkerke langs te komen(twee van de andere parken van sunparks) en omdat ik dan graag gelijk iedereen(wouter, christa, sietske, nine, samantha en sylvia eventueel) kan zien heb dat gepland op 14 mei de haan en 15 mei oostduinkerke. Mijn vraag is nu of dit kan, mag en lukt, of dat er nog andere op of aanmerkingen aan zijn. Zouden jullie me ook even kunnen mailen smsen oid hoe ik daar het beste en snelste kan komen?
Ik wil wel eens een keer zien hoe die andere parken er dan wel niet uit zien.
Verder weet ik weinig meer te vertellen, misschien dat ik nog iets meld voor ik weer naar dat koude nederland ga...En zo niet dan kom ik jullie wel weer in nederland(of belgie) opzoeken.
Groeten Menno van der Veen

• 25 April 2008 - 19:10

Wouter:

Heey Menno!
    dagen aan het aftellen?:P nou ik wist al dat je naar Sunparks de haan wou komen, en volgens mij is het geen probleem om daar langs te komen:P ik heb een 8 persoonshuisje, so no ploblem:D see you in the Haan:P
    succes in deze drukke dagen:P is weer eventjes wat nieuws naar al die rustige tijden:P en hoop dat je een hele goeie eindbeoordeling krijgt, maar dat zal vast wel:D:D
    succes!
    Wouter